Маркетинг Брендинг

Перед тим, як інвестувати в онлайн-маркетинг, необхідно зрозуміти різницю між маркетингом та брендингом. Нехай ці два терміни іноді і використовуються як взаємозамінні, вони мають дуже різні значення.

З погляду споживача ваш бренд буде не продуктом чи послугою, яку ви надаєте, а скоріше логотипом, дизайном сайту та повідомленнями від вас на всіх платформах, які ви використовуєте. Іншими словами, брендинг – це те, як аудиторія сприйматиме ваш бізнес.

З іншого боку, цифровий маркетинг використовує тактику, що призначена зміцнити ваш бренд. Іншими словами, ваші маркетингові зусилля повинні посилювати послання вашого бренду, а чи не навпаки. Однак саме тут дрібні підприємства часто зазнають невдачі. Вони використовують маркетингові кампанії, які більше сфокусовані на їхньому продукті чи послузі, замість того, щоб викликати інтерес та розвивати спільноту в соціальних мережах.

Відкрите просування вашого продукту чи послуги у соціальних мережах не допоможе вам створити спільноту лояльних послідовників. Насправді, такий підхід може вплинути на загальну привабливість вашого бренду.

1 reply
  1. Татьяна
    Татьяна says:

    Спасибо за пояснение, для меня было честно не понятно отличие, цель то одна…

    Відповіcти

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь