Перед тим, як інвестувати в онлайн-маркетинг, необхідно зрозуміти різницю між маркетингом та брендингом. Нехай ці два терміни іноді і використовуються як взаємозамінні, вони мають дуже різні значення.
З погляду споживача ваш бренд буде не продуктом чи послугою, яку ви надаєте, а скоріше логотипом, дизайном сайту та повідомленнями від вас на всіх платформах, які ви використовуєте. Іншими словами, брендинг – це те, як аудиторія сприйматиме ваш бізнес.
З іншого боку, цифровий маркетинг використовує тактику, що призначена зміцнити ваш бренд. Іншими словами, ваші маркетингові зусилля повинні посилювати послання вашого бренду, а чи не навпаки. Однак саме тут дрібні підприємства часто зазнають невдачі. Вони використовують маркетингові кампанії, які більше сфокусовані на їхньому продукті чи послузі, замість того, щоб викликати інтерес та розвивати спільноту в соціальних мережах.
Відкрите просування вашого продукту чи послуги у соціальних мережах не допоможе вам створити спільноту лояльних послідовників. Насправді, такий підхід може вплинути на загальну привабливість вашого бренду.
Спасибо за пояснение, для меня было честно не понятно отличие, цель то одна…