Конверсійний маркетинг в електронній комерції є процес перетворення відвідувачів сайту на покупців. Проте різні ресурси мають різні цілі, і далеко не завжди кінцевою вимогою є продаж. На окремих майданчиках поняття «конверсія» включає низку дій, пов’язаних із покупкою. Прикладами таких дій можуть бути попутне оформлення безкоштовної доставки, додавання товару в кошик, спілкування потенційного покупця на певному етапі зацікавлення онлайн-консультантом і т.д.
Контакти
Знайдіть нас
Адреса
м. Одеса
Житловий масив Райдужний 15/2
Години роботи
Понеділок-п’ятниця: 9:00–17:00
Субота та неділя: 11:00–15:00
Коментарі :
Спасибо за пояснение, для меня было честно не понятно отличие, цель то одна...
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!